terça-feira, 4 de novembro de 2008

¿QUEN TE QUECERÁ, MENIÑO?

¿QUEN TE QUECERÁ, MENIÑO?
____________________________


Se o Neno Xesús nacese,
Decembro, na madrugada,
Dádelle albricias ó vento,
Pregoeiro a pregoalas...
Se o Neno Xesús nacese...


-¡Meu coitado, meu meniño!,
¿quen te quecerá nas pallas?



Se o vento dá a Boa Nova
E os pastores a escoitaran,
Se os Magos, cos seus presentes,
O adoran e o agasallan...
Se o Neno Xesús nacese...


-¡Meu coitado, meu meniño!,
¿quen te quecerá nas pallas?


Se o Neno Xesús nacese,
Folerpa de neve, branca,
Branca sobre branco berce
E sobre o brancor, xeada...
Se o Neno Xesús nacese...


-¡Meu coitado, meu meniño!,
¿quen te quecerá nas pallas?



Se a folerpiña de neve
Devén divina ó pousala,
Transmutada no Meniño,
Se os anxos cantan e o gardan...
Se o Neno Xesús nacese...


-¡Meu coitado, meu meniño!,
¿quen te quecerá nas pallas?



¿Anxos, Pastores e Magos,
Eles saberán quentalo?


-¡A mula e o boi, co alento..!
¡Co voso alento enmeigado!

1-01-05

Sem comentários: