terça-feira, 4 de novembro de 2008

QUEN ME DESE..!

Resultado de imagen de telar de van gogh
(Van Gogh, Wikipedia)

  Quen me dese ser o berce..!
Ao abeiro do Portal,
no recuncho de Belén,
quero ser quen de o arroupar.

  - Ai, amor!,
cando agrome a flor.


  Quen me dese ser patucos..!
Patucos feitos á man,
feitos co mellor tecido
da industria do tecelá.

  - Ai, amor!,
cando agrome a flor.


  Quen me dese ser un anxo...!
E a graza do seu cantar
amosarlla en mil arrulos
a aquel que eu quero arrolar.

  - Ai, amor!,
cando agrome a flor.


  Quen me dese, quen me dese..!
For eu ( anxo e mago á par)
pastor de tantas ovellas
como El pode acariñar.

  - Ai, amor!,
cando medre a flor.


   ( Rioderradeiro, Vigo, 28-11-05)

Resultado de imagen de van gogh obras
(Van Gogh, Wikipedia) 

Sem comentários: