terça-feira, 4 de novembro de 2008

IN MEMORIAM de MONCHO DO POLO.




  ( Ao abeiro do fondo musical, ilustración e imaxe da súa dona, texto de MUJER DE BLANCO SOBRE FONDO AZUL, magnífico poema do finado Ramón Rey García, MONCHO DO POLO, meu entrañable conveciño, amigo e confidente do primeiro tramo da vida )




  Arestora do maio esmorecente

Ti, Moncho, REY, capitán liberado

do fardo e ligaduras do humano existir,

Ti, paladín de eternas fermosuras,

na nao tan traballosamente construída

nas ribeiras da vida,

andas a navegar, xa avezado e lixeiro,

polos mares infindos do bonancible alén,

ouro en pano, gardada a garimosa aperta

para a nosa acollida.



  Mais non conforta sabelo:

precisamos sentilo.




  Senlleiro timoneiro, coas velas infladas,

cando alcances as rías,

amosa, debuxa nun aceno,

aquel signo de paz, heraldo da beleza…

E tamén, paz, a nós, teus dilectos amigos,

orfos desventurados desde a brusca partida.



  Mais non conforta sabelo:

precisamos sentilo.


  

  Redobren, marciais, solemnes,

os sons do bombo e da gaita 

da Galiza inmorrente.

Resoen, unha vez máis, na memoria

e na honra de quen sementou,

a mans cheas, a fartura poética do amor

e da amizade que te fixo grande para sempre.



  Mais non conforta sabelo:

precisamos sentilo.




  Que o poeta e o home de ben,

que sempre fuches,

derrame nos nosos corazóns o agasallo

do teu retranqueiro sorriso.



  Mais non conforta sabelo:

precisamos sentilo.



  Moncho do Polo, meu Rei, meu Capitán,
meu confidente,
meu máis dilecto Amigo…



  (Rioderradeiro, en Vigo, a 29/05/07)

Sem comentários: