segunda-feira, 17 de novembro de 2008

QUEN TE QUECERÁ, MENIÑO?

Resultado de imaxes para belen franciscano
(Belén con pezas dos séculos XVII ao XX , en Santa Clara de Zafra, Badaxoz)

  Se o Neno Xesús nacese,
decembro, na madrugada,
dádelle albricias ao vento,
pregoeiro a pregoalas...
Se o Neno Xesús nacese...

  -Meu coitado, meu meniño!,
quen te quecerá nas pallas?


  Se o vento dá a Boa Nova
e os pastores a escoitaran,
se os Magos, cos seus presentes,
o adoran e o agasallan...
Se o Neno Xesús nacese...

  -Meu coitado, meu meniño!,
quen te quecerá nas pallas?


  Se o Neno Xesús nacese,
folerpa de neve, branca,
branca sobre branco berce
e sobre o brancor, xeada...
Se o Neno Xesús nacese...

  -Meu coitado, meu meniño!,
quen te quecerá nas pallas?


  Se a folerpiña de neve
devén divina ao pousala,
transmutada no Meniño,
se os anxos cantan e o gardan...
Se o Neno Xesús nacese...

  -Meu coitado, meu meniño!,
quen te quecerá nas pallas?


  Anxos, Pastores e Magos,
Eles saberán quentalo?

  -Ou mula..., ou boi -contra vento..!-,
co voso alento alentado!


    (Rioderradeiro, 1-01-05)


Sem comentários: